KaPi378
Administrator
Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:38, 02 Kwi 2013 Temat postu: Zasady- ważne! |
|
|
1. Zasady ogólne
Każdy gracz uczestniczący w rozgrywkach zobowiązany jest do akceptacji regulaminu. Przystąpienie klanu do turnieju/ligi jest równoznaczne z zaakceptowaniem przyjętych zasad. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie w trakcie trwania turnieju lub ligi. Jeśliby do tego doszło administracja zobowiązana jest do zamieszczenia informacji oraz argumentacji odnośnie powodów przeprowadzonych zmian.
1.1 Drużyny
Aby klan mógł przystąpić do "MultiLigi" musi spełniać pewne wymagania, drużyna musi podać następujące informacje w temacie "Składy":
- Nazwa
- Logo drużyny (100x100 pixels)*
- Skrócona nazwa
Ponadto musi posiadać minimum 12 zawodników, w tym maksymalnie 1 gracza pochodzącego z innego kraju niż Polska (obcokrajowiec).
Istnieje możliwość dodania nowych graczy do składu, jednak aby mógł on wziąć udział w meczu musi być zgłoszony 48h przed jego odbyciem. Gracz, który rozegrał już przynajmniej jeden mecz turniejowy w danym klanie, nie może zmienić drużyny i grać w nowym zespole w tym samym turnieju.
Nazwy drużyn mające charakter obraźliwy, prześmiewczy, godzące w pewne osoby, są zabronione i z miejsca zakazane.
*nie jest obowiązkowe
1.2 Gracze
Aby gracz mógł zostać zapisany do turnieju powinnien(nie obowiązkowe) być pełnoprawnym użytkownikiem strony [link widoczny dla zalogowanych] (ponadto zalecane jest uzupełnienie profilu i przede wszystkim podanie psnid) oraz musi być zarejestrowany i dodany do składu na stronie [link widoczny dla zalogowanych] .
Oszukiwanie narodowości w celu ominięcia zasad obowiązujących w turnieju jest surowo zabronione i będzie odpowiednio karane.
1.21 Liczba graczy.
W każdej z drużyn musi w trakcie meczu grać 12 zawodników. W ekstremalnych przypadkach, w momencie kiedy w ostatnim terminie nadal jednej z drużyn będzie brakować graczy, może ona poprosić o rozegranie meczu w stosunku graczy 10on10, ale rozegranie takiego spotkania zależy tylko i wyłącznie od zgody drużyn, która ma przewidziany pełny skład na dany mecz.
1.22 Istnieje również możliwość rozegrania meczu 10*vs12 po wcześniejszych ustaleniach pomiędzy zespołami.
*W zależności od tego jakie są braki w danym składzie.
2.Poprawność ustawień serwera i jego wybór
Obie strony przed spotkaniem zobowiązane są do sprawdzenia poprawności ustawień serwera. Jeśli coś się nie zgadza, a właściciel nie chce tego poprawić - nakazuje się zebranie odpowiednich dowodów (dema, screeny) oraz otwarcie protestu do meczu. Zostaje wtedy przyznany walkower na korzyść drużyny, która wychwyciła błędy.
Serwer na którym zostanie rozegrane spotkanie to kwestia dogadania się zespołów. Każda drużyna grająca jako gospodarz ma jednak prawo do wyboru gry na swoim serwerze.
3. Media meczowe
Po zakończeniu meczu, każda drużyna ma obowiązek podania wyniku na stronie esl.eu/pl/. W przypadku złych danych, drużyna przeciwna ma prawo wnieść protest o umieszczenie prawidłowego wyniku. Musi być to poparte odpowiednimi zdjęciami z wynikami.
Jednocześnie zalecane jest by wyniki na forum były podawane dokładnie, najlepiej za pomocą pomeczowych fotografii.
4.Mecz
Każde spotkanie w ramach danej kolejki będzie rozgrywane na dwóch mapach. Administracja narzuca pulę map (4 mapy) na konkretną kolejkę, z których dwie zostaną następnie wybrane przez liderów poszczególnych drużyn.
4.1. Tryb i ogólne informacje o turnieju
Tryb: Conquest 12vs12*
Każda drużyna wybiera zasady, które najbardziej im odpowiadają. Każdy team ma do wyboru tryb NORMAL lub HARDCORE (w zależności od preferencji).
Ustawienie serwera:
*NORMAL
*HARDCORE
4.2 Mapy
Autostrada do Teheranu, Granica Kaspijska, Kanały Nanszahr, Wielki Bazar, Operacja Metro, Operacja Ognista Burza, Przeprawa przez Sekwanę, Szczyt Demawendu, Wyspa Chark
4.3 Godzina meczu
Tolerancja czasowa na rozegranie meczu o ustalonej godzinie to 20 min. Po tym czasie należy zgłosić brak obecności przeciwnika do jednego z administratorów/moderatorów turnieju). Domyślnym terminem rozegrania każdego spotkania jest niedziela o godzinie 20:00
Mecze mogą być rozegrane w innym terminie, po wcześniejszym ustaleniu pomiędzy drużynami.
Wszystkie mecze muszą być rozegrane do 7.04, w innym przypadku zostaną uznane za nieodbyte.
4.4 Punktacja
4.42 Grane są 2 mapy po 2 rundy każda. Na każdej mapie sumujemy ilość ticketów. Jeśli dana drużyna ma ich więcej, wtedy wygrywa daną mapę. Za zwycięstwo przyznawane są 3 punkty, za remis 1 punkt, za przegraną 0 punktów.
4.41 Każda z drużyn ma obowiązek dogrania meczu do końca nawet jeśli wiadomo już wcześniej, że przegrała, w przeciwnym przypadku administracja ma prawo udzielenia ostrzeżenia drużynie wychodzącej wcześniej z meczu. 2 ostrzeżenia są równoznaczne z pauzą danego klanu w kolejnym turnieju/lidze.
4.5 Bronie, perki i ogólne ustawienia dla graczy
*NORMAL
Zabronione dodatki i perki:
Tactical Light (w tym pistolety z latarką), Celowniki termowizyjne i noktowizyjne, M224 Mortar, Amunicja odłamkowa i wybuchowa ( nie dotyczy pojazdów i wyrzutni rakiet oraz granatów), dotyczy to m.in. granatników wszelkiego typu (za wyjątkiem zasłony dymnej), strzelby z amunicją odłamkową i wybuchową. MAV, C4, Claymore, Shotgun'y, M26 MASS
*HARDCORE
Zabronione dodatki i perki:
BRAK
Bronie z dodatków do gry Battlefield 3 mogą być używane tylko i wyłącznie wtedy, kiedy zgodzą się na to przedstawiciele obydwu zainteresowanych drużyn.
5. Kwestie sporne
5.1 Wszelkie kwestie sporne rozstrzygane będą przez Administratorów i Moderatorów Ligi.
5.2 Wszelkie pytania dotyczące rozgrywek proszę kierować do jednego z Administratorów lub Moderatorów w celu ich rozpatrzenia.
5.3 Decyzje podjęte przed Administratorów i Moderatorów są ostateczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|